Förlovningsfest

Nu kan jag skriva om vad jag sysslat me de sista veckorna. Jag har hjälpt en god vän från Ungern, att fria till sin isländska flickvän. När han frågade mig om jag kunde hjälpa till blev jag så rörd! Vilket uppdrag :) Utan hennes vetskap har vi åkt till Reykjavik, köpt en svart ringbox och satt en stor rosa blomma på. Fixat en enorm bukett. Köpt dekoration för mig att pryda deras rum med när de kommit tillbaka från festen där allt utspelade sig. Så min modig vän Daniel, gick fram på scen inför 80 pers, berättade en vacker historia om hur de träffades och bad henne komma upp på sen, där han gick ner på knä och friade till en totalt ovetandes Eva. Folk grät runt omkring och de blev så lyckat! :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0