Min helg

Jag har haft en superbra helg. Fredagen bestod dock av mycket jobb, men gick bra i och med att jag fick vara ledig både lördag och söndag. Efter jag slutat jobba klockan 12 for jag till ett party som universitetet hade här. Det var riktigt kul! 
Det är så roligt att bo här i Bifröst, en by som är ett stort campusområde. Sammanhållningen här är rolig, alla känner alla. Och som jag diskuterade med en rumskompis här, vi blir som en liten familj här när vi bor med varandra. Man lär känna varandra på ett helt annat sätt. :)

Här är bilder från festen i fredags..





Kittý, jag och Fanný



Jag och min rumskompis òli



Och en till rumskompis, Diddi


Får berätta om Lördagen imorgon. Jag är på tok för trött för att skriva nu. Mina partyglada rumskompisar höll igång till 11 imorse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0